dinsdag 12 januari 2010

waar de reacties blijven

Hallo medebloggers,

Gezien de reacties op mijn vraag over fototagging, ben ik gelukkig niet alleen in de digitale woestijn. Nu hoop ik dat er meer bloggers en reageerders bijkomen. Anders is het misschien een goed idee om de cursusgroep waarin ik zit samen te voegen met de cursusgroep van Zuid-West-Friesland. Dat biedt meer mogelijkheden voor contacten en reacties.
Overigens heb ik het idee dat de cursusgroep waarin ik zit, het niet nodig vindt om digitaal te gaan. Het is makkelijker voor hen om even langs te wippen bij mijn bureau (en ik wederzijds). Maar dan leer je deze technische mogelijkheden niet goed te verkennen. Met de cursusgroep in Zuid-West-Friesland ligt het anders: die mensen werken verspreid over verschillende bibliotheken en kunnen niet makkelijk eventjes bij elkaars bureau langslopen. Dan is deze vorm van communicatie juist een uitkomst. Waarschijnlijk is dat een reden voor het succes daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten