zondag 14 februari 2010

nogmaals over web 2.0

Hallo mede-bloggers,

De laatste weken heb ik vrij weinig zitten bloggen. Maar daar komt nu langzaam een keer is. Vorige week mailde Janneke een overzicht rond hoe ver wij allen waren met onze 23dingen. Daarop zag ik dat ik nog niks had gedaan of gezegd over web 2.0. Dat klopt niet helemaal. Ik heb eerder al op mijn blog een artikeltje geplaatst, getiteld "Alternatief voor eigen website". Daarin heb ik ook iets gezegd over web 2.0. Later reageerde Janneke daarop met de bevestiging dat het inderdaad een vage kreet was voor de nieuwste software, waarmee je in het sociale vlak nog beter en handiger zal kunnen communiceren.
Ik denk: het zal wel. Tot nu toe beperk ik mij tot e-mail en deze blogsite. Dat vind ik al lang voldoende. Laat anderen zich maar enthousiast uitleven met de nieuwste web 2.0-software.
Ik ben nooit de meest sociale figuur geweest. Laat maar. Het komt wel goed.

2 opmerkingen:

  1. Ja, en je mag zelf het voortgangsdocument invullen Herbert, dan hoef ik niet meer uit te pluizen wat je wel hebt gedaan en wat (nog) niet ;-)
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen