donderdag 6 december 2012

En toen was er weer een nieuw boompje

Hallo blogvolgers,

Op dinsdagochtend 27 november 2012 stond ik op, waste me, en kleedde me aan. Daarna deed ik de gordijnen open en zag toen dat er ineens een nieuwe boom was geplant. Er stond een ploegje groenwerkers bij toe te kijken of hij wel goed stond.

Op 17 maart 2012 blogde ik nog over de vorige grote boom, met 2 tijdsprong-foto's bij dat blogbericht geplaatst; de ene in de winter met sneeuw en kale takken, de andere in de zomer met veel blad aan de boom. Zoals op die foto's was te zien, was dat een grote machtige boom geweest, waar helaas enkele maanden eerder een tak van was afgewaaid. Dat was de reden geweest dat ie eind maart 2012 werd gerooid. Daarover heb ik geblogd op 29 maart 2012. Toen sprak ik al de hoop uit dat er eens een nieuwe boom zou worden geplant. En - gelukkig - dat is dus gebeurd op die ochtend van 27 november 2012. Daar heb ik, vlak voor ik naar mijn werk zou gaan, vlug even een foto van gemaakt. Die heb ik hier onder toegevoegd. Wil je hem beter bekijken, klik dan op de foto voor een vergroting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten