zaterdag 17 maart 2012

Tijdsprong-foto's



Hallo bloglezers,
Een tijdje geleden heb ik de hierbovenstaande foto's gemaakt. Op de voorgrond is de boom te zien en op de achtergrond staat de flat waarin ik woon. De bovenste heb ik genomen in oktober 2011. Toen was er net een grote tak afgewaaid. Het litteken is op de foto goed te zien. De onderste foto heb ik gemaakt in dat ene winterse weekje van begin februari 2012 (waar ik op 16 februari 2012 al over blogde). Daar is het litteken nog beter te zien. Qua weersomstandigheden een aanzienlijk verschil met de zomers aandoende herfstfoto daarboven.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto! Ik heb 's een hele serie gezien (ik geloof van fotograaf Martin Kers) met dit soort beelden. Het vraagt geduld en fantasie.
    Ben benieuwd of je met nog meer van dit soort beelden op de proppen komt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen