zondag 13 mei 2012

Julianapark in de lente

Hallo blogvolgers,

Kort geleden heb ik weer een foto gemaakt in het Julianapark te Leeuwarden. De vorige foto heb ik gemaakt tijdens die zeer korte winterse week in februari met veel sneeuw en ijs. Toen werd er geschaatst op de dichtgevroren vijver in het Julianapark. Daarover blogde ik op 16 februari 2012. Zoals op de hier bijgevoegde foto is te zien, is het Julianapark sinds die winterse week in februari flink veranderd. Alle bomen zitten vol bladeren en in de vijver zwemmen nu de eenden rond. En de fontein doet het weer. Kortom: de lente is royaal begonnen, al is het nog wat aan de frisse kant.

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad een mooie foto. Ik ken dat park wel. Ik ben er een poos geleden nog met L en de kinderen wezen wandelen. L is in die buurt opgegroeid en wilde 's kijken hoe het park er tegenwoordig bij ligt. Volgens haar is er in 40 jaar niet veel veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen